Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cotrobãind…

Posted by daurel pe 8 Februarie 2011

…prin arhiva blogului am gãsit postarea de acum un an:

Cineva

Posted by daurel pe februarie 28, 2010

Cineva…

A fi cineva, a avea pe cineva undeva…Daca nu mai va….

Am neglijat multã vreme cultivarea relatiilor, dar sunt convins cã in pruncie si adolescenta,  cineva din familie a apelat la unul, care cunostea pe careva… Si bine-au fãcut.  Altfel, cine stie ce alte nefãcute as fi comis…

Dupã un timp,  trebuia sã ajung si eu un cineva, dar am devenit altceva

Oricum, nu am reusit sã ajut pe nimeni din familie sau dintre cunoscuti sã ia butelie, masinã, casã, servici,…, peste rând. Este drept cã, dupã ce n-au mai avut putere sã mã ajute pe unde umblam, nici eu n-am luat nimic peste rând; de cele mai multe ori nici la rând… Probabil ca unii isi vor aminti ca i-am asteptat la gara si i-am indrumat spre locurile unde aveau treaba; pe unii i am condus si inapoi la gara; insa toate acestea n-au fost privilegii, nu i-am bãgat in faţã, nu i-am recomandat…; deci nu le-am dovedit cã as fi cineva…Si dacã nu ai ajuns cineva, de ce sa stai la oras ?

Mai aud cã unii aveau in comunism procurorii lor; le procurau carne, cafea, ouã, hârtie igenicã, capace  colorate de wc ,…; pentru sigurantã, direct la domiciliu…Chiar si acum “se râd” de mine cã n-am avut procuror…

Si in blogãrealã-i la fel…Cineva trebuie sã te bage in seamã, cineva trebuie sã te incurajeze, altul sã-ti facã o surprizã când esti neinspirat… Este bine ca, uneori, cineva sã-ti decoreze blogul pentru a incânta cititorii.  Desigur,  nimic nu-i gratuit!

PS. Nu uit cã la inceputurile blogãrelii m-au citit si comentat cei din familie; acum nu stiu dacã mã mai citesc…Probabil, sunt dezamãgiti cã nu am in blogroll personalitãtile de la televizor; nu-l am nici pe Cabral…Nici nu-i dau ping, dar nici nu-l reclam mamei sale cã nu mi-a rãspuns la comentariul de acum o lunã…

7 Răspunsuri to “Cotrobãind…”

  1. CARMEN said

    asa este cu Cabral! nici mie nu mi-a raspuns, o data, de doua ori, de trei ori… apoi m-am retras. Dar nu e singurul arogant! mai cunosc câtiva, la fel… Dar nu-i bai! Blogosfera-i mare! 😉

  2. Să știți că mă bucur că vă place Mircea Dinescu. Într-o seară,invitat la Eugenia Vodă, l-am auzit vorbind despre mama lui.
    Pentru prima oară, am văzut un Mircea Dinescu sensibil, pur , lăcrimând.p.s. multe sunt altfel decât par a fi.

  3. […] Verovers, Gabi123,  Cristian Dima, Theodora Marinescu, Zalmoxys, Melami, Vania, Umograf, Daurel, Mirela Pete, Nea Costache, George […]

  4. Zamfir POP said

    Trebuie să-l contactez pe Cabral? N-am ştiut! Eu îmi adaug în blogroll numai blogurile care CHIAR îmi plac.

  5. daurel said

    @Carmen, n-ar fi nimic, daca Cabral nu mi-ar fi fost in casa cand era elev…Si daca n-am fi facut un revelion cu parintii lui…

    @Incertitudini, Mircea Dinescu are o mare problema: vrea sa devina aristocrat; ca nevasta-sa…
    PS. Pe mine m-a ferit Domnul de mezalianta…

    @Zamfir, nu-l trec pe Cabral in blogroll fiindca n-a comentat pe blogul meu; asta-i regula mea.

  6. […] Cotrobãind… […]

  7. Ce repede a trecut anul!…

Lasă un răspuns

 
