Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Un admirator al Elenei Udrea…

Posted by daurel pe 5 Februarie 2011

…m-a intrebat ce viitor ii prevãd acesteea.

I-am fãcut jocul si i-am spus cã dna Udrea va ajunge presedintele României. Dupa câteva minute de deruta m-a intrebat dacã nu-mi bat joc de el; l-am asigurat cã nu, si i-am confirmat cã doamna chiar are toate ingredientele necesare pentru a convinge un popor ca al nostru…

Luat cu demonstratiile am omis sã-i spun  când se va intâmpla, dar spun acum: nu imediat dupã Traian Basescu…

Omul era bucuros, m-ar fi invitat si la un local, daca nu aveam directii si urgente diferite.

Nu l-am lãsat in euforia momentului; i-am explicat si de ce trebuie sã acceada inclusiv o plebeie  la Presedentie:  pentru a  se convinge si unul ca el cã functia suprema n-ar trebui sã fie accesibila oricãrui smeker ambitios. I-am spus si despre faptul cã  toti presedintii americani, cu exceptia celui actual, au cel putin un strãmos intre fondatorii SUA; statele serioase au o pepiniera de viitori conducãtori…

Dupa câteva minute m-a surprins: ar trebui sã avem un rege de origine germana…Cica ar fi sute de printi…Printii si printesele sunt pregatiti sa suporte limitarile impuse de protocol, sa nu insulte categoriile sociale si profesionale; poate ar fi si mai ieftin…Cam asta a sustinut.

L-am contrazis si i-am explicat cã de aproape 100 de ani nemtii n-au mai experimentat monarhia; eu as atrage un print englez…Aici m-a prins; mi-a spus cã  monarhia engleza este pe jumatate germana;  in 1940 casa regala britanica  a renuntat la toate numele nemtesti din motive de rãzboi cu Germania…

Apoi i-a sosit autobuzul…

8 răspunsuri to “Un admirator al Elenei Udrea…”

  1. Meritam un presedinte ca Elena Udrea. 😦

  2. Adrian SM said

    Doamne fereşte…..

  3. Zamfir POP said

    Jenibil (jenant + penibil!), dar, adevărat!

  4. gabriela said

    tinand cont de caracterul romanilor si de valorile lor, scenariu este perfect plauzibil. Suntem de ani si ani, tributari deciziilor noastre neinspirate sau manipularilor de tot felul. Asa arata ca nu suntem chiar atat de inteligenti pe cat ne laudam a fi.

  5. Așa ceva nu cred – nici dacă s-ar întâmpla.(punct).
    Ar fi culmea!
    p.s.
    mai știi?

  6. daurel said

    @Supravietuitor, asa gandeste si dumneaei…

    @Adrian SM, ar trebui sa ne rugam mai mult…

    @Zamfir, se vede ca esti informat !

    @Gabriela, fala mare, traista…de pomanagii.

    @Incertitudini, corect; asa spunea si ardeleanul care a vazut o girafa: „asta nu ezista! „

  7. Andi Bob said

    ‘DUAMNA’ Udrea e s t e Președinta României de când a împins-o Băsescu în mentalul românilor ca pe o bombă politică sexy și bună. Mass-media au înghițit ușor ce li s-a dat de rumegat. Restul e istorie. De prost gust, dar istorie.

  8. daurel said

    @Andi Bob, Presedintele are prea mare putere; n-o poate duce singur…

Lasă un răspuns

 
