Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

S-a defectat laptopul,…

Posted by daurel pe 23 Ianuarie 2011

…iar calculaturul  vechi este…vechi; deci enervant.

Voi urmari blogosfera fara sa postez; imi cer scuze celor care asteptau raspunsul la leapsa cu bloggerii 2010; aveam niste propuneri inspirate; si cateva idei de articole inconfortabile

7 răspunsuri to “S-a defectat laptopul,…”

  1. CARMEN said

    … exact ca în serialele politiste! când sa afli cine este vinovatul, apare „va urma” :))

  2. Nu ca mi-ar placea sa audastfel de vesti, insa e bine cateodata sa facem pauze de blog.
    Ieri n-am postat nici eu decat un articol programat, dar din alte motive! 🙂
    Am mai adaugat un an si nu ma bucur.

  3. daurel said

    @Carmen, ca in serialele de duzina…
    Cu rezolvari trase de par.

    @Supravietuitor, poate ca e de bine asa; ” schimbi locul, schimbi norocul” …
    Oricum, nu pot intra sa citesc ziarele, nu pot intra pe anumite bloguri…
    Nu merge nici copy/paste…Aveam de reprodus niste adevaruri spuse de Neagu Djuvara; el nu se mai fereste, le zice verde…

  4. CELLA said

    😦
    chiar că
    😦

  5. Organizatorii promit prelungiri( mai lungi decât la fotbal), așa că..

  6. gabriela said

    avem rabdare si asteptam articole inconfortabile. 🙂

  7. daurel said

    @Cella, ma tangui si eu…

    @Incertitudini, Ar fi o sansa.

    @ Gabriela, multumesc.

Lasă un răspuns

 
