Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Insinuari

Posted by daurel pe 3 Ianuarie 2011

Vecinul turc, cu cetãtenie intr-un stat UE si nevastã românca, m-a chemat sã-i reglez  incãlzirea; am rezolvat repede: i-am oprit caloriferele de la parter; s-au incãlzit cele de la etaj…; asta pentru noapte; pentru zi se procedeazã invers…

M-a surprins prin invitatia de-a ciocni un pahar cu vin; il stiam musulman…

M-a intrebat daca primesc bani de la fiica-mea care lucreaza intr-un stat UE; am evitat rãspunsul ciocnind incã un pahar…Turcul a insistat sustinând cã este o afacere; cicã, daca copiii trimit bani pãrintilor, intre anumite limite prescrise, unele state le  restituie 60 %  din suma…

Am devenit interesat…Mi-a povestit cum a trimis el bani pãrintilor lui in Turcia; apoi am aflat cât l-a costat obtinerea cetãteniei in UE…A obtinut-o intr-o luna…

Urmeaza sã-mi dea numãrul de telefon al avocatului…

Sã vãd ce comision imi cere turcul…

7 răspunsuri to “Insinuari”

  1. Când obțineți detaliile, îmi spuneți și mie?

  2. […] Negoiță, Gabriela, Gina, Georgiana, Redsky, se-cret, Melami, Teo Negură, Theodora, Gabitzu, Daurel, Carmen. Și cine mai […]

  3. […] Carmen Negoiţă, Cati Lupaşcu, Cella, Cepeca, Chat Noir, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Daurel, Daniel Urda,  Doina Popescu, Flavius Obeadă, Florin Matei, Florin Moroşan, Gabi123, Gabitzu, […]

  4. Pentru mine aceste informatii nu-mi sunt de folos.Nu calatoresc nici macar prin tara, darmite in UE. 🙂
    Insa precis sunt de folos multor persoane care trec pe-aici.

  5. […] Daurel.Insinuari […]

  6. daurel said

    @Incertitudini, le voi face publice, daca nu ma vor costa prea mult.

    @Supravietuitor, sper…

  7. […] Negoiță, Gabriela, Gina, Georgiana, Redsky, se-cret, Melami, Teo Negură, Theodora, Gabitzu, Daurel, Carmen, Vaca verde, Și cine mai […]

Lasă un răspuns

 
