Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am vãzut zeci de imagini…

Posted by daurel pe 1 Ianuarie 2011

…care ilustreazã serenity prayer;

N-am gãsit variante care sa releve spiritualitatea româneasca…; nici traduceri usor de memorat…

In final mã  limitez la asta:

serenity-prayer

photo by Leonard John Matthews

Alte imagini si texte: aici si  http://en.wikipedia.org/wiki/Serenity_Prayer

5 Răspunsuri to “Am vãzut zeci de imagini…”

  1. La mulți ani!Ceva ar fi-Doamne, dă-mi seninătatea de a accepta lucrurile pe care nu le pot schimba;
    curajul de a schimba lucrurile pe care le pot schimba ; şi înţelepciunea să ştiu a face diferenţa între ele..

  2. Geocer said

    Pai da, asta e traducerea.

  3. Nu prea gasim imagini la nici un subiect romanesc.majoritatea sunt poze personale.
    La multi ani!Sa aveti un An Nou mai bun!

  4. […] Daurel.Am vãzut zeci de imagini… […]

  5. daurel said

    @Incertitudini,ma gandeam la o traducere mai succinta, cum ar fi: sa nu-i dai romanului posibilitatea sa aleaga !

    @Supravietuitor,de unde m-am servit eu, un blog strain, erau sute…

Lasă un răspuns

 
