Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

De câte ori…(Updatat)

Posted by daurel pe 14 Decembrie 2010

…vreau sã schimb abordarea in blogãreala, imi ies in cale bloggeri incepãtori cu care empatizez. Incepãtori de toate vârstele…La orice vârsta poti sã fii un debutant…; chiar medicii au expresia: „debutul reumatismului…”

Ieri m-am decontat cu un venerabil autor cãruia i-am distribuit  monografiile unor cunostinte comune; cunostintele s-au simtit si au sponsorizat…N-am vrut sa fiu dator (si)  material de Sãrbãtori; i-am trimis banii prin posta; eu n-am  cont, scriitorul n-are card; pe 23 dec. va implini 79 de ani

De la autorul de monografii am aflat despre un profesor pensionar care militeaza pentru o cauza pe blogul personal; mã simt solidar cu dl  Ioan Soran; m-a convins când am citit colindul:

Săltaţi câmpuri şi livezi,
Hristos s-a născut,
Bucurie ne-ncetată
Nouă ne-a adus.

Domnul Hristos s-a născut,
Om pentru noi s-a făcut,
Bucurie ne-ncetată
Nouă ne-a adus.

Păstorii cu fluierele
Pe El îl măresc
Şi, ca la nou împărat,
Daruri îi cinstesc.

Aur, smirnă şi tămâie,
Mila Domnului să fie,
Mila Lui cu lumea toată
Până în vecie.

De câte ori…

Scriind titlul mi-am amintit de vecinul copilãriei, Nelu Savii, prietenul profesorului meu de matematicã din generalã, Bârlea Ioan; aceasta vecinãtate si prietenie n-a trecut fãrã urmãri in plan scolar…Le voi povesti când ne vedem; sã nu uitati sã mã intrebati !

Nelu Savii avea câteva clase de liceu, lucra la Baia Mare; de la nivelul meu era Cineva…L-am vãzut si pe scena, pe vremea când câminul cultural era in vasta sera a nobilului local; a spus numai urmatoarele vorbe de bun simt, valabile si azi pentru internauti:

„De câte ori deschid fereastra, de-atâtea ori o inchid”
Updatarea de marti seara.

Nu mai scot inca un articol, cum obisnuiam in unele zile de marti…

Recomand ceva scris de Radu Beligan MIC TRATAT DE ETIMOLOGIE,

si ceva muzica manifest (Vunk ?), gasita la TIO

Vreau o tara ca afara

8 răspunsuri to “De câte ori…(Updatat)”

  1. parabolanu said

    Bine, bine.

  2. Anonim said

    Sunt tot la contor care continua sa ….Eram invidios pe cei din Bucuresti care aveau posibilitatea sa procure mai multa benzina in ‘epoca de aur ”
    .Majoritatea pensionarilor urmarsc contoarele cu atentie. Unul din vecini //nici nu este inca pensionar //urmareste zilnic modificarile ce intrevin.
    Deci problemele exista….
    Sandu

  3. Interesant este că vă alegeți titluri-metafore, indiferent de temă!
    p.s. pentru că-l simpatizați pe Sărbătoritul de astăzi, câtă vreme nu se plânge de viață, mai citez o sursă:
    http://www.ola.ro/index.php/romania-te-iubim/503-etimologia-cuvintelor-romanesti-radu-beligan.html

  4. CELLA said

    “De câte ori deschid fereastra, de-atâtea ori o inchid”
    am pus zicerea asta status la toate ‘stările’ mele virtuale

  5. […] Daurel.De cãte ori… […]

  6. […] “De câte ori deschid fereastra, de-atâtea ori o inchid” […]

  7. daurel said

    @Parabolanu, bine ati venit !

    @Sandu, contorul telefonului este mai greu de descifrat…

    @Incertitudini, cu titlurile asa-i; recunosc;… marturisesc.

    @Cella, virtualul este… foarte real pentru majoritatea celor cu care corespondez pe bloguri;

    … sunt atingeri uneori contondente !

  8. CELLA said

    ce bine că am obiceiul să citesc ‘din urmă’
    altfel cum vedeam eu bijuteria aia de carte a maestrului Radu Beligan
    acuma să văd şi cum dau de dînsa 😉

Lasă un răspuns

 
