Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Daca in iarna trecutã…

Posted by daurel pe 9 Decembrie 2010

… sotia mea era intrebatã despre ce mai fac, ea rãspundea ceva de genul: „Bine; cu blogul lui…”

Am aflat despre acele rãspunsuri câteva luni mai târziu când o parte dintre cunoscuti au trecut pe la noi si, dupã ce au vãzut o parte dintre albumele cu poze, in asteptarea plecãrii la gara sau aeroport, mi-au cerut sã le arat blogul. N-au inteles nimic ce-i cu acest nou rebus…

Se pare cã de un timp sotia  mã laudã; nu pentru blog, ci pentru preocupãrile mele gospodãresti; altfel nu-mi explic faptul cã sunt destul de des sunat pentru a fi  consultat in achizitionarea de centrale termice pe lemne, panouri fotovoltaice, seminee, cosuri de fum, dedurizarea apei de fântânã, pompe, termoizolatii…

Constat cã sunt intrebat despre aproape  toate  modernizarile despre care i-am povestit sotiei cã ar trebui sã le facem…

Habar n-am care-i cea mai eficienta centralã si cât costa un semineu incastrat in perete; eu am experimentat toata toamna o soba-centrala termicã care functioneaza cu lemne; n-am reusit s-o conving sã functioneze fãrã pompã,  deci fãrã consum de electricitate; ieri i-am montat pompa si am introdus antigel; pentru orice eventualitate… Am apelat la un instalator pentru a-mi monta tevi moderne din cupru.

Pentru 11 ore de munca mi-a cerut 250 de lei dându-mi asigurari cã trebuia sã-mi ia dublu…Materialele au fost separat, in valoare de  cca 100 lei.

Eram hotãrât sã nu-l mai recomand nimãnu-i, insã peste o ora m-am calmat; când m-au sunat niste cunoscuti, veniti pentru doua zile la fiul lor pentru a-i repara  rezervorul de wc, am hotãrât sã-l insotesc pe instalator la lucrare; eram curios cum aratã un apartament al unui tânar director cu salariu  7000 de euro si BMW de serviciu;  este intr-o multinationala de peste zece ani…

Apartamentul este tipic pentru un burlac: nici o imbunãtãtire. Pãrintii lui au constatat cã nu are nici apã plata…S-au imprumutat cu cafea si zahãr de la vecinii care-i fac curãtenie directorului…

Pânã a reusit doamna sã fiarba cafeaua la ibric, lucrarea a fost terminata; meseriasul venise cu un rezervor nou, deoarece stia cã cele de plastic nu sunt reparabile; 100 lei a costat rezervorul, manopera  tot 100…; plus doua cafele.

Spre seara m-au sunat cunostintele; au vorbit cu bãiatul lor si sunt toti multumiti…

Parcã sunt si eu mai impãcat…

Formarea preturilor in România este o problema de premiu Nobel.

Despre pretul cafelei in Germania gãsiti detalii apetisante in postarea Cea mai buna si mai scumpă cafea din lume

Daca vreti sa va delectati cu  rebus rafinat, gãsiti numai la Chat Noir;

Updatarea de vineri, dupa ce mi-am bãut cafeaua si am bloggerit la prima ora; fiindca sta sã ningã…

La Roxana Iordache am gãsit, ca de obicei, analiza politica corecta, respectiv sã mergem pe mâna lui Crin Antonescu. Tot acolo am vãzut o poza a unui tânãr declarat satanist; mi-e mila de tatãl lui, pe care l-am vazut la TV gârbovit si surprinzator de imbãtrânit; despre  fosta lui sotie, mama tânãrului,  vedeti tot acolo…;  acest om m-a ajutat in vremea când bântuiam stresat prin vami

 

9 răspunsuri to “Daca in iarna trecutã…”

  1. Chat Noir said

    Mulțumesc pentru reclamă 🙂
    Mi-ai adus aminte … ar fi timpul să schimb și eu rezervorul … dă semne de bătrânețe.

  2. CARMEN said

    🙂 multumesc!

  3. Așa se explică, probabil, și dictonul”rara avis”.

  4. Geocer said

    Meseriasii sunt scumpi in Romania. Eu, de exemplu, pentru un rezervor de WC n-as fi chemat niciun meserias : l-as fi schimbat singur.

  5. […] Onete, Aurora Georgescu, Gabi123, Supravieţuitor, Cristian Lisandru, Cati, Carmen Negoiţă, Daurel, Cristian Dima, Theodora Marinescu,Angela, Caius,Melami, Ioan Usca Vania, se-cret, Redsky, Vaca […]

  6. Noi avem in bloc un meserias priceput la orice.
    Si tatal meu se pricepea la orice, de la instalatii si electrice, pana la ceasuri.Singur a invatat.

  7. emahategan said

    Da,ni s-a dus vestea ca ne pricepem la aproape orice.Problema este ca ne pricepe degeaba,daca nu facem bani.
    Baiatul meu imi spune cat am economisit pentru ca el a schimbat instalatia electrica in casa,a montat noile calorifere,a fixat draperii,tablouri,praguri….

  8. http://www.resursafun.ro/Imagini/Diverse/Echipa-de-meseriasi–Picioare-indemanatice-2-RkqWtkQ==/

  9. daurel said

    @Chat Noir, pretul depinde si de zona;cazul analizat era pe Mosilor

    @Carmen, sa aveti bucurii

    @Incertitudini, rara avis o fi directorul cu 7000 E / luna ? sau parintii acestuia ?

    @Geocer, cam asa fac si eu, insa trebuie incurajati si profesionistii

    @Supravietuitor, erau, poate mai sunt, oameni indemanatici; costa mult si uneltele…

    @Ema, fiul dumneavoastra merita incurajat; o idee ar fi sa-i platiti lucrarile…

    @Cati Lupascu, este un sit cu mult umor.
    Multumesc

Lasă un răspuns

 
