Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

O fraza

Posted by daurel pe 20 noiembrie 2010

Am amintit, in updatarea postarii anterioare, despre interviul acordat de  Neagu Djuvara unei ziariste inspirate de la Romania Libera.

Azi am citit comentariile de pe forumul ziarului si am tras cateva concluzii pentru blogãreala mea.

Pânã azi la prânz au fost peste 17.600 accesari si 260 c0mentarii; nu la mine, ci la interviul din ziar…

Nu vã retin decât cu câteva concluzii:

– titlul articolului este mai important decât continutul; fraza din titlul articolului din ziar a fost citata de cateva televiziuni;

– existã teme jurnalistice, specific românesti, valabile de pe vremea lui Eminescu;  se pun in discutie dupã un timp bine studiat;

– la un numãr mare de comentarii s-ar putea  intocmi o statistica a convingerilor românilor.

Acum, mã reintorc la comentariile de pe forumul ziarului.

PS. Cred ca pentru cei ce vor comenta, in gand sau altfel, de vârsta si chipul dlui Djuvara, se potriveste explicatia urmatoare preluata de pe blogul „Intre vis si realitate” (aveti link, este si in blogrolul meu):

Buna  dimineata!

O veste de ultima ora! Misterul „De ce femeile traiesc mai mult ca barbatii” a fost elucidat:
– pentru ca femeile nu au neveste!
– pentru ca bunul Dumnezeu le-a acordat o gratificatie, pentru timpul pe care-l pierd parcând automobilul.
– pentru ca barbatii au caracter – mor înainte de a se scofâlci.

4 răspunsuri to “O fraza”

  1. CARMEN said

    Un weekend minunatîti doresc!

  2. Mirela said

    Mie îmi place Neagu Djuvara, chiar foarte mult.
    Am citit asta in presa si mi-am facut semn de carte (electronic):
    ”Daca te cheama Neagu Djuvara, varsta de 92 de ani nu este un neajuns. Lumea iti admira plimbarea zilnica pe strada Polona: “uite-l pe batranul Djuvara, cum biciuieste viata cu bastonul”. Doamnele iti contempla vestimentatia impecabila: “uite-l pe batranul Djuvara, elegant cum doar boierii din trecut puteau fi”. Iar domnii se tem de luciditatea ta: “la varsta dumnealui, batranul Djuvara isi permite sa spuna numai adevarul”. Neagu Djuvara este batran, dar nu-i prea pasa de asta. Acest senior al Bucurestilor este plin de verva si umor! Avem cu totii intalnire cu intelepciunea…”
    Sper ca nu te-am plictisit! O seara frumoasa! 😉

  3. daurel said

    @Carmen,sa aveti bucurii !

    @Mirela,dl Djuvara a participat activ la faurirea istoriei Romaniei si Frantei; acum interpreteaza, prooroceste…

  4. Il admir si il respect pe Neagu Djuvara. Si, de fiecare data cand sunt pusa in situatia de a da un exemplu pozitiv de politician, la el ma opresc. Cu ceva timp in urma aveam 3 exemple. Doua s-au pierdut: Mona Musca si Balaceanu Stolnici.

Lasă un comentariu