Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marile sperante

Posted by daurel pe 9 Octombrie 2010

Daca tot am dat titlul acesta pretentios, trebuie sa recunosc: clasific cunoscutii (si) in functie de ce au inteles din romanul sau filmul de la care am imprumutat titlul prezentei postari; desigur, imi convin cei care n-au habar si acceptã sã le povestesc eu…

Am categorisit si bloggerii: odata ar fi: cei din blogroll-ul meu si restul…

Apoi, cei din blogroll-ul meu sunt de trei feluri: cei care spera sã câstige bani din blogging, cei care sunt oripilati de asa ceva, si cei care incã n-au aflat cât se poate castiga…

Cei oripilati pot sã nu citeasca in continuare…

Am aflat din  Evenimentul zilei cã cel mai citit blog este cotat la  …. 000 de euro !

Sunt curios câti vor accesa articolul urmãtor:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/secretele-celui-mai-accesat-blog-din-romania-908453.html

Eu l-am accesat si „pe cel mai accesat” , insã n-am gãsit secretul.

Rãmân in asteptarea mogulului; il amintesc in postari, il mentionez  la etichete…Câta vreme-mi  functioneaza etichetarea…; este un program nãzuros.

Poate-l trec si pe Voiculescu la „tags’…Voiculescu, cel cu doua fete, trei antene si câteva ziare.

13 răspunsuri to “Marile sperante”

  1. Tocmai îl văd/ascult pe Ion Caramitru. și el face niște clasificări.
    Că fac parte din lista dvs. de bloguri mă onorează.
    Nu mă regăsesc, categoric, în niciuna dintre subgrupele identificate.

  2. Inteligent baiatul…Nu mi se pare in vremurile astea grele, o rusine sa vrei sa faci bani de pe blog…dar nu toti reusim.

  3. Dana said

    Se pot face bani pe blog daca incepi sa-l confunzi cu o slujba ca oricare alta. Nu e foarte greu, e usor sa te iei dupa trend urmarind ce stiri fac senzatie printre colegi si prezentandu-le cu ceva umor. Majoritatea blogurilor de limba engleza pe care le urmaresc au publicitate si sponsori, in definitiv poate deveni o afacere ca oricare alta. Atat timp cat este public si nu un jurnal tinut secret in sertar, mi se pare o idee buna sa castigi si ceva bani, avand in vedere ca pierzi destul de mult timp in fata calculatorului, in loc sa te bucuri de alte lucruri interesante. Eu sunt pentru si daca o sa am vreodata chef si timp poate o fac si p-asta; intotdeauna mi-am dorit sa lucrez de acasa, in liniste si-n conditiile mele, decat sa ma scol la 5,00 dimineata zilnic doar pentru a suporta 8 ore niste persoane cu care n-am nimic in comun si niste sefi care sa ma „biciuiasca” sa lucrez ceva pentru care n-am nicio tragere de inima si astea doar pentru ca trebuie sa traiesc cumva. Orice e mai bun decat un serviciu plictisitor sau stresant.

  4. Cand intru pe un blog trebuie sa-mi placa, sa gasesc subiecte care sa ma intereseze, sa „vorbesc aceeasi limba” cu „proprietarul” lui. Nu-mi pasa daca e citit de 100 sau 100.000 de persoane. Nu-mi pasa daca e profitabil sau nu.
    Respect reclama. Si stiu ca a face reclama cuiva e o mare responsabilitate.

  5. stranum53 said

    Nu sunt oripilat de ideea de a face bani din blog şi îi înţeleg pe cei care o fac, dar am respins până acum toate propunerile comerciale primite.

    În momentul în care accepţi bani pentru blogging, iar bloggingul devine (doar o altă) modalitate de a câştiga bani, nu mai poţi vorbi de alegerea liberă a subiectelor şi a temelor pe blogul tău, pentru că tot ceea ce postezi trebuie să aducă vizite şi, în cele din urmă, profit, iar persoanele care îţi accesează blogul devin simple numere în statisticile asociate monetizării. Cel mai citit blog românesc nu are libertatea de a scrie ce vrea. El trebuie să facă copy/paste după termenii cei mai căutaţi pe Google…

    S-a discutat foarte mult pe tema asta la World Blogging Forum anul trecut, când am asistat şi eu, şi nu s-a ajuns la un consens. Bloggerii din ţările cu deficit de democraţie, precum China, Egipt sau ţările post-sovietice, a căror singur scop era transmiterea unui mesaj alternativ – a se citi „liber” – către cititori, nu puteau înţelege şi/sau accepta ideea de monetizare.

    Din punctul meu de vedere, libertatea de a alege ce şi cum scriu nu are preţ. Îmi pasă câţi oameni intră pe blogul meu, îmi doresc să fie cât mai mulţi, dar nu pentru a putea obţine contracte mai bune, ci pentru a transmite un mesaj liber.

  6. Am citit si eu articolul. Am vizitat si blogul… Este construit, intr-adevar ca sa scoata bani. Sincer sa fiu, nu as face asa ceva! Ar fi un nonsens. Daca nu scrii din placere, mai bine faci altceva…Acesta este si motivul pentru care nu mi-am pus nici un banner publicitar care sa imi sporeasca situatia financiara…

  7. […] Marile sperante […]

  8. daurel said

    @Incertitudini, eu mai sper…; in general, in particular…

    @Maria Postu, perseveram.

    @Dana, ma incurajati…Multumesc.

    @Cati Lupascu, cititori putini si buni…

    @Stranum53, daca as primi reclama serioasa pe acest blog, as mai deschide un alt blog pentru discutii necomerciale…

    @Pro Atitudine, cum spuneam, as deschide alt blog de atitudine civica…

  9. Zamfir POP said

    „cel cu doua fete, trei antene si câteva ziare”, chiar are două fete? Ori, numai două … feţe?!

  10. daurel said

    @Zamfir, de data asta nu-i din cauza diacriticelor; o fata chiar a preluat toate afacerile; deci batranul n-are cum sa ma sponsorizeze…

  11. @ Dana
    E interesanta ideea de prelucrare in regie proprie a stirilor..

  12. sebra said

    Mi-ar plăcea să câştig bani din blogging, dar nu mi-a oferit nimeni :))

  13. daurel said

    @Sebra, este vorba despre marile sperante.

Lasă un răspuns

 
