Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Inocenti, naivi si idealisti

Posted by daurel pe 1 Iunie 2010

Or mai fi si altii…

Pe idealisti n-ar trebui sã-i alãtur celorlalte doua grupe, insa nici nu pot fi neglijati…

De o vreme imi tot vine in minte atitudinea lui Wunderman, un idealist castigator. In tinerete a fost concediat ca necorespunzator in publicitate;  el a continuat sã lucreze ca si cum nimic nu s-ar fi intâmplat. Când patronul i-a spus cã nu va fi plãtit, Wunderman a rãspuns cã deocamdata vrea sã invete, deoarece îi place ceea ce are ocazia sã facã…Dupã o lunã a fost reincadrat…

Se pare cã  nu este bine sã ne alegem meseria, ci s-o descoperim…Eu mi-am ales meseriaNumai sã nu fie  este  prea târziu… Sunt dezãmãgit de câte ori aflu despre (unele) somitãti culturale  cã  sunt oameni foarte bogati, foarte mercantili si foarte hrãpãreti…Fac parte dintre cei enumerati in titlu: mai sper sã intâlnesc personalitãti spiritualizate, dezinteresate de mizeriile cotidiene… Probabil cã ar trebui sa inceapa preotii, dascãlii si medicii…Dar si ziaristii, scriitorii…Cel putin in tinerete… Dar restul ?…  Nu stiu!  Mã refer la intelectuali, la formatori. Eu sunt unul dintre cei enumerati in titlu.

10 Răspunsuri to “Inocenti, naivi si idealisti”

  1. Imi place atat de mult titlul!!
    Poate si pentru ca se reia . Intr-un fel anume.

  2. […] dar ea NU se întâmplă, eu încep să iubesc orice cuvânt care se refugiază într-o poezie. Știu, “e prea târziu/ să restitui cecurile divine/ primite în alb/ pe care nu le-am […]

  3. Andi said

    La mulți ani pentru azi, din partea mea și a ping-ului meu 🙂

  4. Sa nu treaca ziua, fara a spune La multi ani! unui anume fel de inocenta.. idealista!

  5. CELLA said

    mă alătur la gaşca din titlul de azi 😉
    când ziceam mai ieri de hesse ehe… păi vezi…
    da’ gata, am trecut la sofocle 😀 mă simt mult mai curată şi plăcut uscată
    offff viaţaaa meaaa, asta că mă simt „puţin luată”(îl am pe moţu pitiş „în căşti)

  6. CELLA said

    na, c-am uitat cadoul, e din Antigona 😉
    Dar pofta de câştiguri

    Pe mulţi bărbaţi îi duce adesea la pieire…
    Căci nici o rânduială n-a dat un rod în lume
    Aşa de rău ca banul: el pustieşte-oraşe
    Pe oameni îi goneşte din casă: el învaţă
    Pe cei curaţi la suflet să-şi îndrepteze mintea
    Spre fapte ruşinoase. Tot banul e acela
    Ce-a arătat la oameni puterea vicleniei,
    Şi pentru orice faptă – nimica sfânt să n-aibă.

  7. La fel gandesc si eu si nu inteleg de ce sunt banii multi cel mai important lucru pentru unii.
    Poate ca nu au aflat ca in ultima noastra calatorie nu vom duce averile cu noi?

  8. […] Daurel.Inocenti, naivi si idealisti […]

  9. si eu

  10. daurel said

    @Incertitudini. Mai intai a fost titlul, apoi am pus cateva cuvinte…

    @Andi. Multumesc. Este tot mai greu de pastrat copilaria…

    @Incertitudini. Doamne ajuta!

    @Cella.Repetam istoria, istoriile…; chiar si cei ce cunoastem urmarea…

    @Supravietuitor. Poate speram la o vesnica pomenire.

    @Daniel Tudose. Cam 90% din blogrolllul meu…

Lasă un răspuns

 
