Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pe termen scurt…

Posted by daurel pe 20 Aprilie 2010

…era o expresie care mã enerva. In urmã cu 20 de ani, fãceam proiectii pentru cel putin 20 de ani…Deja, pentru multe investitii a venit vremea scadentei. Cel mai mult mã deranjeazã locurile unde am turnat betoane… Poate fi si o figura de stil, dar adevarul este cã mi-am umplut bãtãtura cu betoane; acum trebuie sã le sparg, sã transport molozul…Nu este vorba de o noua viziune estetica, nici de ganduri ecologico-pãsuniste…Pur si simplu, trebuie inlocuite conductele din curte. Imi propun sã nu mai fac planuri pe termen lung; cineva a spus cã atunci când facem planuri, Dumnezeu zâmbeste…Mã bântuie o viziune privind locuirea: o rulota; poate doua…; maxim trei rulote, deci o investitie de vreo 10.ooo de euro. Era sã uit ce voiam sã comunic: pe termen scurt, sper sã mã abtin de la blogareala; oricum nu voi posta zilnic, dar voi citi si comenta, pe unde se mai admite…Nu cã as fi cine stie ce ocupat, dar vreau sã verific niste tendinte din blogosfera.

UPDATE. La unele pensii, se potriveste  asta.

30 răspunsuri to “Pe termen scurt…”

  1. Cred ca proiectiile, planurile, termenele propuse si varsta depind mult unele de altele.
    Se conditioneaza.

  2. emahategan said

    Decana mea de varsta,Gene,96 de ani isi face planuri tot timpul.Imi spune ce haine vrea sa foloseasca,ce-si lasa sa aiba peste 10 ani….investitia in haine e cea mai paguboasa.Asta-i crezul ei.
    A, mai are in plan sa scrie inca o carte.Ne-a cerut voie sa ne treaca si pe noi in ea.

  3. […] also: A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, […]

  4. Lady A said

    @Daurel, te’nteleg!
    Luni, inainte de a pleca d’acas (ca stau la maman), am fotografiat buldozerul care a zguduit toata casa. E nasol sa fii pus in situatia, dupa ce ai terminat anul trecut de renovat, sa faci alte modificari majore! pfff Si cand te gandesti ca asa o sa fie toata primavara, vara si in toamna…

  5. cristian said

    si eu scriu zilnic de mai bine de un an; cu exceptia sarbatorilor si/sau a concediilor/deplasarilor; si pe mine ma bate gandul sa nu mai scriu zilnic; sa vad ce se intampla, nu de alta…

  6. Domnilor, se vede treaba, ca ati cam obosit…

  7. […] 19 pinguri nevalide Am găsit aici mai multe fotografii cu Eyjafjallajokull. V-am arătat […]

  8. orice lucru neplacut se poate intampla oricand
    Solutia protectoare e simpla – acceptarea !

  9. CELLA said

    cînd am „turnat betoane”, că am făcut-o şi p-aia, am grijit spaţii largi cu iarbă deasupra traseului ţevilor
    planuri pe termen lung n-am făcut (mai)niciodată. am însăilat în schimb pe cele scurte şi medii trăgînd mereu cu ochiul la modele(de peste tot) şi adaptîndu-le cum m-am priceput încercînd să armonizez însăilarea mea cu „trendu'” global;)
    drept e că, fără modestie prostească, am şi oarece intuiţie ajustătoare
    viziuni? ohooo… după tendinţele trecutului, mereu şi irevocabil, repeta(bil)t

  10. Geocer said

    Vrei sa verifici faptul ca-ti scade traficul si ca vei avea tot mai putine comentarii daca nu mai scrii? E logic sa fie asa !

  11. daurel said

    @Incertitudini. Se conditioneaza…Planurile celor varstnici sunt grandioase, radicale, deci utopii…
    @Ema. Exact asta spun mai sus: planuri tot mai marete; ca Ceausescu…
    @Lady. Despre asta-i vorba; varstnicii nu se astampara…
    @Cristian. Geocer zice ceva; aici la comentarii.
    @Incertitudini. Oricum, este mai greu decat la gradina, pe terasa, la o bere…
    @Strongvaleriana.Acceptam daca vine de unde trebuie…Altfel facem sfestanie…
    @Cella. Acum 20 de ani…Credeam ca „mesterii” sunt Mesteri! Parcursul meu a fost anapoda; de la caruta cu cai, fantana,…,…la bloc in Capitala…
    @Geocer.Pe blogurile: http://satmareanca.wordpress.com si http://sebra.wordpress.com/ nu s-a postat demult, dar au trafic din pinguri; in plus eu voi comenta…Imi cer scuze doamnelor ca le-am mentionat in demonstratie.

  12. Eu nu mai fac planuri.N-are rost.
    Tot ce doresc e sa fim sanatosi si sa ne bucuram de fiecare clipa.Mai vreau pentru copiii nostri sa aiba o viata mai buna si sa fie fericiti.
    Nu prea inteleg mare lucru in legatura cu tendintele din blogosfera, poate si pentru ca nu citesc foarte multe bloguri.Nu am timp. 🙂

  13. […] Daurel.Pe termen scurt… Tag-uri incluse:21 aprilie […]

  14. […] ştie cum arată hemoragia iluziilor. Şi eu ştiu şi încep să autopsiez trupul… de după! Daurel presimte nişte tendinţe din blogosferă. Încerc să le ghicesc. Pe termen… scurt […]

  15. […] also: Baiatul, Ana, Andi, Centru-Stanga, Caius, Calin, Cristian, Dan P, Daurel, Gabitzu, Gabriela, Geanina, Flavius, Iarna, […]

  16. […] de maestru. Asta este, branduri noi apar zilnic, unele clachează, altele se ridică și izbutesc, dar clasicele rămân pe metereze, luptând pentru o supremație câștigată prin luptă dreaptă. Să răsfoim […]

  17. -X- said

    Cel mai placut e sa scrii doar atunci cind simti ca ai ceva de spus.

  18. […] zile in care uitam lucrul acesta insa de fiecare data cand gerul siberian ne cotropeste, in fiecare zi in care arsita parjoleste […]

  19. Gina said

    Eu trec si spun ce simt. Fara vreo legatura cu zelistul.
    p.s va intereseaza chestii de astea?

  20. ,,beton” idee hihi, rulota. dar unde s-o ,,parchezi”? printre pet-uri…

  21. daurel said

    @Supravituitor. Tendinta in blogosfera nu-i cum as vrea eu, dar ma adaptez.

    @-X- Am tot timpul ceva de spus, dar ma (si) autocenzurez.

    @Gina. Despre ZELIST, am mai spus-o; sper sa fiu acum mai clar: daca exista corespondenti interesati de top, sunt nevoit sa urmaresc si eu sa fiu bine plasat; pozitia mea ii aduce puncte corespondentului; prin accesare, pinguri, comentarii…

    @Daniel Tudose. Ma bucur ca ati prins ideea cu rulotele; as plasa una intr-o curte intr-un oras, una la locul natal- un sat satmarean – si una in satul sotiei in jud. Alba…Cand voi fi pensionar sa umblu gratuit in acel triunghi; cu mainile in buzunar si medicamentele in borseta…

  22. Planuri pe termen scurt, mediu si lung. Himmmm… Sa nu radeti de mine, dar daca am vreun obiectiv pe termen lung acela este sa implinesc 65 de ani si sa ies la pensie. Da’ oare o fi pe termen chiar asa de lung!?…

  23. Vania said

    Pe termen scurt, am în plan să-mi repar compul, că-s pe cel de rezervă. Pe termen nu chiar atât de scurt, m-aş muta la cele veşnice…

    În blogosferă, aş zice că toate merg aproape bine.

  24. Vania said

    M-am uitat la cele două doamne amintite într-un comentariu, şi ambele au scăzut, chiar dacă au mai primit ceva pinguri. Apoi, pingul nu-i totuna cu traficul. Traficul se vede la Page Rank, cu pingurile poţi cel mult să urci în ZeList…

  25. daurel said

    @Cati Lupascu.Didactic, pe termen lung sunt casele; pentru parinti, pentru copii, pentru inchiriere…Eu lansez rulotele: cate o rulota in fiecare Mogador…

  26. daurel said

    @Vania.Depinde ce cautam in/prin blogosfera.

    @Vania.Sper ca doamnele sa citeasca si sa riposteze…

    Cred ca este momentul sa se publice un indreptar, un dictionar, al blogarelii; pe net, cu ceva taxa la accesare; cateva pinguri la accesarea fiecarei notiuni…

  27. MIKA said

    Nici eu nu mai postez zilnic ,dar ,doar pentru faptul ca nu am timp .
    M-au mutat astia cu biroul la mama naibii in camp si plec la ore mici si ajung la ore mari .Insa daca mai am timp de „una mica” intru sa vad ce mai zice lumea.
    Spor la spart betoane ,daca nu cumva deja ai terminat cu treburile si weekend placut.

  28. daurel said

    @MiKA. Multumesc.

  29. gabriela said

    traim vremuri interesante, as zice parafrazand pe cineva asa ca, e bine sa facem proiectii pe termen scurt. 🙂

  30. daurel said

    Gabriela. Bine ati venit. De acord, dar va trebui sa facem si autostrazi; s-a dovedit cu norul de cenusa…

Lasă un răspuns

 
