Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cine? ce?…

Posted by daurel pe 12 martie 2010

…si alte vreo 10 conditii pun cei de la ziare.com, pentru a achita 5 lei pentru un articol de min. 500 de caractere; achitã,  dacã le place…La  intrebarea  cum,  am gãsit rãspunsuri nestiute intr-o postare a d-nei Gina.  Despre furtul de piese auto dintr-o firma. Mirko intreabã câte si cum s-au furat in România, insã nu promite recompense; totusi, ridic mãnusa…Când? In perioada guvernãrii lui Radu Vasile. Ce? Import de autobuze pentru primãrie. Cum? Nu stiu, eu trebuia sã-i fac intrare la primãrie. Cine? Un fost lucrator de pe lângã o ambasadã romaneascã. In timpul lui Ciorbea se cam speriasera  cei din serviciile secrete;  unii  erau pusi pe liber. Deci eram prin 1999-2000…  L-am cunoscut prin intermediul unui instalator, care lucrase pentru fosta nomenclatura. Pâna in 2005  n-am mai vorbit cu omul; nu reusisem sã-i rezolv importul. M-a sunat din strãinatate cu nonsalanta, de parca am fi fost veri primari:  ” Asa, mãi Aurele, ti-ai mãritat fata si nu m-ai invitat;  ti-am aflat telefonul de la cuscrul tãu; a trebuit sã caut la Registrul  Comertului firma Irinei, care acum si-a schimbat numele dupã sot; de treabã cuscrul tãu…” Vorbe de invãluire…Apoi, am aflat cã are nevoie de o adeverintã de practicã pentru odrasla lui, student la psihologie…De la fiul lui  stiu cã ” bãtrânul” lucreazã din nou in sistemul serviciilor secrete, iar firma de import-export a fost cedatã unor rude…Dacã aceasta postare nu-i articol, poate este un PA . Daca-i PA,  il trimit lui Calin Hera, fericitul autor al unei noi carti.

12 răspunsuri to “Cine? ce?…”

  1. Vreau sa-l felicit si aici pe Calin Hera pentru lansarea de azi.
    M-as fi dus si eu la castel….

  2. […] va fi vizitata si de Gina, Theodora, Vania, Tavi, Daurel, Flavius si cei care trec pe aici.Fiindca-i […]

  3. paulgsandu said

    da, cam asta e presa de azi…

  4. sebra said

    De mare trebuinta cred ca avea de acea adeverinta, tinand cont ca a scotocit ceva pana a dat de tine 🙂

  5. N-am gasit veriga slaba. Sau lantul are latz..

  6. daurel said

    @Supravietuitor. Se zbate mult dl Hera; nu-i usor cu bucurestenii…Multumesc pentru atentionarea cu lordul genial…. @Paul-Gabriel Sandu. Felicitari pentru carte! Unde se gaseste?… @Sebra. Acesti oameni sunt deosebiti; au fost alesi cei mai seducatori…din toate pdv…. @Gina. Veriga slaba bloggereste…

  7. cristian said

    nu stiu daca e Pa, dar pe mine ma sperie sintagma „lucrator pe langa o ambasada” …

  8. Mirela said

    Cine: Ce? Câte? Cum? Când?….prea mult, am obosit…La școala fetei mele (liceu mare!) mai nou anumiți elevi primesc note pe ”dacă faci ore cu cine îți spun eu, în particular, iei 10 la mine). CE? CUM? Sau pe relații de rubedenie: ești fiica unei cumnate de-a profei, iei 10, nu ești, iei 9,sau nici atât (de 10 sa știi”) fa să fii! CUM??? Și noi, care credeam că am scăpat de de-astea! Când??

  9. […] două ori pe săptămână, are 27 de ani și a publicat  15 cărți de literatură. Arată bine (unii chinezi încă  strâmbă din nas la conceptul urban de metrosexual, dar el arată bine!), e cântăreț(!),  pilot  de raliuri […]

  10. Buna dimineata! Acum, cica a venit de-adevaratelea primavara! Cine? Unde? Cummmmmmmm?
    Da’ ca sa fiu sigura ca nu e o stire „de intoxicare”, platita scump de persoane rau intentionate, o sa vorbesc eu cu o verisoara a cuscrei mele, care are o vecina prietena buna cu o colega de serciciu, care are sotul partener de tenis cu sotul fetei cumnatei nepoatei sotului ei si care lucreaza la meteo!
    O zi bunaaaaaaaaaaa!!!!!

  11. daurel said

    @Cristian.Atasat comercial, cultural, militar…PS. Pe Neagu Djuvara il uitasera in Suedia intre 1944-47… @Mirela. Am auzit de scoli particulare…In sistemul de stat vesnic vor fi aranjamente… @Cati Lupascu. M-am linistit; sunt oameni verificati!

  12. Mirela said

    Da , sunt școli particulare, dar pentru cei cu bani mulți!
    Aha, nu mi-ai spus: La mulți ani, om născut în 6 Martie, să trăiești și să fii fericit!

Lasă un comentariu