Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

O faza

Posted by daurel pe 3 Martie 2010

Uneori am bucuria sã ascult povestile tinerilor; a bãietilor de bãieti…Orãseni formati dupã Revolutie.  Costi  n-a reusit sã facã echipã cu taicã-sãu; ia lucrãri de unul singur. Nu-si mai deranjeaza familia; a plecat cu prietena lui in gazdã la o  casã la curte. Spune cã a fãcut miscarea deoarece nu se intelegea sorã-sa cu prietena lui; altfel, el era cel ce tinea familia…

La gazdã, Dan foloseste aceeasi bucãtarie si baie cu Dan si prietena acestuia. Deocamdata are toata admiratia pentru Dan, singur la pãrinti, proprietar a unei garsoniere inchiriata cu 300 de euro…De aici le-a venit o idee de afacere…

Cele doua cupluri plãtesc chirie 4oo de lei; un milion de persoana.  Dacã pãrintii lui Dan ar elibera apartamentul de trei camere in care se lãfãiesc, s-ar putea inchiria cu minim 500 de euro…Pãrintii lui Dan mai au o casa la tarã, sunt pensionari, spre deosebire de parintii lui Costi, care inca lucreaza.

Parintii lui Dan tot modernizeaza de capul lor apartamentul de la bloc. Costi m-a asigurat cã,  a fost o faza tare când  l-a invitat  Dan  sã vadã zona si apartamentul ce trebuia sã aducã venit.  A  fost avertizat cã  ar putea sã-i intâlneascã pe  vecinii  din apartamentul alãturat, care, in lipsa parintilor, au grija de flori, facturi si aerisire.

Iata relatarea lui Costi:

„Fii atent, zise Dan, ai mei nu-s acasa, vor deschide vecinii, ei au cheile…; e posibil sa-i gasim in apartamentul nostru; sunt din ãia cu fasoane, chiciosi; te vor privi de sus, se vor uita la pantofi tãi sã nu cari noroi prin camere; sa nu-ti pese. Eu voi vorbi cu ei, iar tu te servesti cu ceva din bar, faci un dus, cã vii de la lucru….Sã fii atent ce parchet maro au pus ai mei luându-se dupã acesti vecini; au luat si un laptop, odata cu ei, prãduind 30 de milioane…” 

Am ajuns in zona…stiti, domnu’ Aurel, blocuri de stabi, cu doua nivele, loc de parcare, garaje, garduri vii…Am intrat in apartament dupa ce Dan a sunat la interfon. Era o doamna pensionarã  cum sunt si la noi in bloc; mi-am fãcut numãrul…Am zis: ” Parchetul asta nu-l cumpara nimeni, acum este la jumatate pretul; laptopul este chinezesc…maxim 15 milioane…” Am desfacut o sticla de coniac, am fãcut un dus si am iesit fara sa multumesc, doar eram invitatul lui Dan….

, Ajungand in strada, ma intreaba Dan: ” Ei, ai vãzut, asa-i si sotul vecinei; ei m-au despãrtit de doua prietene…Noroc cu Pusi, care mi-a zis sã plecãm in gazdã. Ai mei cad in freza la sfaturile acestor vecini!  Este cã-i o zonã unde luãm, de la fraierii de la multinationale,  minim  500 de euro?” 

Eu zic: ” Da’ parchetul ãla oribil? „.

  Acum este poanta,  fiti atent domnu’ Aurel, ce fazã urmeazã; zice Dan: ” Parchetul la noi este mai deschis, l-am ales eu…; ai fost in apartamentul vecinilor; ti-ai facut o idee…; la fel este si apartamentul parintilor mei”  

6 Răspunsuri to “O faza”

  1. -X- said

    300 de euro pe luna pentru o garsoniera ? … sau e vorba doar de ‘literatura’ ?

  2. cristian said

    am un comentariu de baiat de baiat; beton, frate ! 🙂

  3. Parca ce citesc aici mi se pare de domeniul fantasticului.
    Stiu ca-n orasele mari sunt chirii foarte mari,dar asa mult?
    Nu cred ca vor obtine 500 de euro pe apartament decat daca vor reusi sa inchirieze apartamentul cine stie carei firme cam dubioase,zic eu.
    Foarte bine a facut ca s-a mutat de la parinti,se pare ca parintii stau destul de bine cu banii si precis fac doar cum vor ei.

  4. sebra said

    Nici nu-i nevoie de „fraierii de la multinaţionale”, se adună 3 studenţi şi închiriază cu 500 euro.

  5. daurel said

    @-X- As vrea eu sa fac literatura…10-15 E/mp este pretul in zone cautate de vestici. @Supravietuitor. am dat cheia: peste 10 euro/mp… @Sebra.Mai intai sa se elibereze apartamentul de catre parintii refractari…

  6. […] pentru a publica ceea ce ar trebui să citească lumea-ntreagă, mânuitori abili ai condeiului, indiferent de subiect, ceva bun de citit , fie și despre moravuri de-ale vecinilor (!), lângă cafeaua de dimineață, […]

Lasă un răspuns

 
