Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bucuria de-a fi fericit

Posted by daurel pe 26 Ianuarie 2010

Am invãtat de la dl Vania cã trebuie sã ai un blogroll consistent, si sã-l parcurgi zilnic; incã nu stiu de câte ori…

Când mi-am fâcut azi rondul, intuitia/ premonitia/ paranormalul violet m-au condus direct la I.O. Flavius si am avut sansa sã-mi continuu euforia inceputã cu premierile amintite in articolul de ieri.

Asadar: dupa ce mã promovasera Vania, Cella, Lady, Mirela,…, si altii care, incã, nu i-am citit, azi, Flavius m-a nominalizat la categoria „Cel mai fericit blogger”. Acum, mã scuzati, trebuie sã citesc restul blogroll-ului…Cine stie ce bucurii  mã asteaptã!?

PS. Dacã vã gânditi la   „fericiti cei saraci…”,   nu vã inselati!  Doresc fiecaruia sã aibã bucurii…

14 Răspunsuri to “Bucuria de-a fi fericit”

  1. Vania said

    Eu parcurg blogrollul doar o dată pe zi. Ce-i drept, la unele nume revin, funcţie de ce şi cum s-a postat…

  2. cristian said

    dupa lectura fericirea a crescut sau viceversa ? 🙂

  3. sebra said

    E bun sfatul cu parcurgerea blogroll-ului.

  4. daurel said

    @Vania.Nu e usor sa te pui la mintea a zeci de personalitati…

  5. daurel said

    @Cristian. Bucuriile mi le tot pregatesc, dar despre fericire n-as vorbi…Nici nu stiu daca are grade de comparatie…

  6. daurel said

    @Sebra.Este un fel de agenda…Acum ma gandesc:ar putea avea fiecare corespondent o fisa, nu la vedere, cu date de interes; ziua de nastere, onomastica, telefon, numele pisicii…

  7. Paul Gabor said

    Am unele destinatii unde merg si de mai multe ori pe zi… Depinde de cum intarzie trenurile…

  8. snake said

    iata ca am intalnit si roman fericit! nu-i rau! 😉

  9. Gina said

    vorba era..sa nu te pui la mintea nebunilor, da’ merge oricum…
    p.s.
    gluma este un fel de joaca de-a bucuria, asa-i?

  10. octavpelin said

    @daurel si eu parcurg ,blogroll,odata pe zi,o seara calduroasa ,cu stima Tavi!

  11. daurel said

    @Paul Gabor. Asa procedez eu cu blogul dedicat lui O.Paler…Dar tot nu ma dumiresc!

  12. daurel said

    @Snake.Aparente de conjunctura…

  13. daurel said

    @Gina. Nu este joaca; chiar ma bucur!PS. Nebunia este un cuvant discutabil…

  14. daurel said

    @Octavpelin. Sa aveti confortul dorit!

Lasă un răspuns

 
