Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Trei ceasuri rele…

Posted by daurel pe 18 Ianuarie 2010

…au concurat la ratarea unui experiment prin care voiam sã stiu cu cât creste ziua de la Crãciun pânã la Boboteazã.

Tineam minte un calcul bãtrânesc : „ ziua creste cât sare cocosul de pe prag„. Adicã cu circa zece centimetri! La sat mergea si  asa…

Iata cum am procedat: deoarece nu-mi convenea sã mã trezesc inainte de rãsãritul soarelui, mi-am propus sã mãsor miscarea  timpului  inaintea asfintitului. Practic, sã trag o linie  pe perete, intre umbra streasinii si lumina,  la aceeasi orã din amurg, si sã scriu alãturi data .  Am inceput  marti 22 dec. 2oo9, ora 16.30 .
In unele zile n-a fost soare, in alte zile am uitat, câteva zile erau turturi de gheata pe streasina…Am reusit trei mãsurãtori in trei sãptãmâni. Pe 30 dec. linia era mai sus cu patru centimetri, deci intr-o sãptãmâna  ziua crescuse cu ceva…    Pe 12 ian. 2010 la ora 16.30, apare surpriza: umbra era din nou  pe linia datei din 22 dec. Am verificat,  nu erau turturi pe streasina…Descrescuse ziua,  ori era ceva paranormal?…  A trecut de atunci o sãptãmâna.

Azi mi-am dat seama ce s-a intâmplat: n-am folosit de fiecare data  acelasi ceas…Au  fost mai multe ceasuri…Unele rele.
PS.  Celor ce au ajuns pânã aici  le reamintesc: trei ceasuri cu ghinion sunt numai sâmbata (Saturn) si martea (Marte). In restul zilelor sunt numai doua ceasuri rele…

17 Răspunsuri to “Trei ceasuri rele…”

  1. sebra said

    Sunt şi cu patru ceasuri rele.Atâtea am adunat eu înainte de Crăciun să le duc la ceasornicar.

  2. daurel said

    @Sebra.Ar fi o solutie…

  3. cristian said

    eu nu cred in ceasul rau…

  4. Cred ca ceasuri rele avem doar fiindca asa vrem.
    In ceea ce priveste ziua,duminica am constatat ca s-a marit destul de mult. 🙂

  5. Geocer said

    Eu cred, totusi, ca s-a intamplat ceva paranormal. Nu vezi ce zic politicienii in ultimele zile? O fi fost vreo energie negativa pe undeva !

  6. Mirela said

    Ehehe, Daurel, mă tem că unul din ceasurile folosite avea curea sau cadran violet!
    Îmi amintesc de o caricatură văzută cândva: un tip trecea pe lângă un perete, un ceas mare (orologiu) de perete se desprindea și era în cădere liberă deasupra ghinionistului. Iar sub desen era textul:”Ceasul rău”! Cam așa cu ceasurile rele.
    Zi excelentă, doar e marți!😉

  7. daurel said

    @Cristian. Nici eu nu mai cred dupa ce ma prind ca-i rau…

  8. daurel said

    @Supravietuitor. Batranii stiau ceva…

  9. daurel said

    @Geocer. Este clar ca mi-au stricat aparatura de masurare a timpului…

  10. daurel said

    @Mirela.As vrea sa ma pot exprima prin grafica;cred ca m-au deformat cartezienii…Noroc ca am inteles ceva de la Einstein…

  11. Lady A said

    @Daurel. De ce majoritatea sedintelor sunt marti?🙂

  12. Zamfir POP said

    Eu am numai un ceas rău. Mâine îl duc la reparat!

  13. Adrian SM said

    Energia negativă e în politicieni, în capul lor de dobitoci nesimţiţi…

  14. daurel said

    @Lady.Mai intai au fost sedintele, apoi astrologia…

  15. daurel said

    @Zamfir. Se pot si vinde…

  16. daurel said

    @Adrian SM. Eu cred ca ei numai o transmit; se produce in alta parte…Ei sunt intermediari…

  17. Ceasuri said

    mai bine sa fie 3 ceasuri bune

Lasă un răspuns

 
