Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lantul trofic

Posted by daurel pe 10 Ianuarie 2010

De când am câini, parcã vin mai multe vrãbii in curte. Unii le zic vrãbiute… Dacã isi mai lasã ceva mancare pentru mai târziu, sãracul câine se trezeste cu mâncarea excrementata (?) de vrãbii. Am trecut la singular, deoarece  doi câini au murit in ultimii trei ani…Vecinul are câteva pisici, care vin la noi in curte escaladand gardurle si acoperisurile soproanelor. Sunt de neoprit…

Despre vecinul care vine rar sã-si hrãneasca pisicile nu vreau sa bârfim; deocamdatã…

Dacã  câinele aleargã toata ziua dupa vrãbii si latrã la pisici, noaptea doarme si nu mai pãzeste…

Mã gândesc sã determin pisicile sã prindã vrabii. Am si un plan: dacã pun pâine veche pe acoperisul sopronului, vrãbiile se vor aduna la ciugulit, iar pisicile le-ar putea prinde…O fi vreun ONG de protectie a vrabiilor?

12 Răspunsuri to “Lantul trofic”

  1. sebra said

    Sigur există un ONG pentru protecţia vrăbiilor.Acelaşi ONG care a făcut plângere la U.E. privind montarea eolienilor, eoliene ce afectează habitatul păsărilor sălbatice.( Păsări ce probabil sunt chioare din moment ce în zborul lor dau peste elicele eolienelor ce se mişcă totuşi ca melcul)

  2. Gina said

    Daca nu exista, le-ati dat o idee unora. Care taiau frunza la caini( ca tot sunt lihniti, saracii; chiar i-am vazut astazi).
    p.s. cred ca a disparut demult vorba despre cainii cu covrigi in coada.

  3. daurel said

    @Sebra. Am auzit si eu ceva; nu-mi fac moristi, pun panouri fotovoltaice…;pasarelele protejate imi vor murdari panourile

  4. daurel said

    @Gina.Este criza; si covrigii s-au scumpit.

  5. Adrian SM said

    Priveşte partea pozitivă:o să ai guano la domiciliu, numa bun de folosit prin grădină… 🙂

  6. daurel said

    @Adria SM.Da’io n-am gradina…Am ceva dar o calca cainele…

  7. Adrian SM said

    Asta nu am ştiut… 🙂

  8. daurel said

    @Adrian SM.Le spun pe rand…

  9. Zamfir POP said

    Sigur! Doar pentru protecţia oamenilor nu s-au creat încă!

  10. daurel said

    @Zamfir.Uite ca nu ma gandii!

  11. Zina said

    Tocmai de asta le-am mutat vasul în alt colț al grădinii ! 😀
    În ceea ce privește mâncarea, n-am văzut până acum să lase pe mai târziu. Mai degrabă ar înghiți pe loc și castronul ! 😀

  12. daurel said

    Avand mai multi caini, am constatat si trasaturi diferite; unii isi pazesc mancarea, altii o ingroapa…

Lasă un răspuns

 
