Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lipsiti de inspiratie

Posted by daurel pe 6 Ianuarie 2010

Nu mã refer la bloggeri…Facem cât putem, cã nu lucram la patron…Azi am gãsit in cutia postalã o vedere din Praga, expediata de cineva care semneaza Laura. Adresa este corectã, dar persoana numitã Andreea Raicu n-a locuit niciodata, in ultimii 40 de ani, in acest imobil…Dupa ce voi sterge din adresã numãrul casei mele,  ii voi duce corespondenta adrisantei; adicã o voi pune in cutia postalã când nu mã vede nimeni…M-am mai lãudat cã am vecini cu notorietate: Stelian Tãnase, regizorul Vaieni Constantin (?), graficianul Nobilescu, graficiana Steluta Cretu, doi securisti cunoscuti, trei profesori universitari, un general, trei familii cu medici, un olandez de origine turca, doi tigani declarati, doua familii de ucraineni, un fost vice – primar al municipiului…Fiind fix 100 de case, se poate face usor o statisticã.  Ultima(?) personalitate stabilitã aici ar trebui sã se gândeascã serios dacã mai are sanse  ca strada sã-i poarte, cândva, numele…Sanse de schimbare ar fi,  deoarece urmasii scriitorului  care „a dat” numele strazii   se judeca de câtiva ani cu primãria, care vrea sa-si recupereze ce  a investit in casa fostã muzeu…PS. Nu dau numele strazii; daca cineva il va scrie corect, il voi sterge…

17 răspunsuri to “Lipsiti de inspiratie”

  1. Gina said

    Cele mai multe drumuri le-am facut, de cand ma stiu, la Bucuresti. Cam aceleasi rute . Nu le spun.
    Recunosc ca, desi am fost o singura data la Barcelona- o saptamana – si m-am plimbat cu mare teama, m-as descurca mai bine decat in Bucuresti.
    Incerc si eu sa ghicesc numele scriitorului. Nu-mi iese. Imi vine in minte numele unei doamne- cea mai ‘ vanduta’ in anul care tocmai s-a dus.

  2. daurel said

    @Gina. Este un scriitor clasic, nu o doamna; chiar ma gandec la greseala lui Calinescu, idee preluata(aud n-am citit) si de Manolescu, de-ai aminti pe toti ce si-au incercat norocul…Parca-l vad si pe Corut intre clasici…

  3. Lady A said

    @Daurel. Simpatic de tot. Exista expresia „clasici in viata” 🙂

  4. daurel said

    @Lady. Unora li s-ar potrivi, sper ca nu se supara…

  5. Nu-mi vine a crede ca sunteti vecin cu atatea personalitati.
    Nu cunosc bucurestiul,dar am fost de cateva ori acum foarte multi ani.
    Am vizitat cateva muzee si am fost la Opera.La doua spectacole.
    Aveam vreo 20 de ani.

  6. daurel said

    @Supravietuitor.In urma cu mai mult de 30 de ani,erau multi bucuresteni binevoitori; seful meu, ing Antimoianu Grigore, fost rugbist la nationala, mi-a dat voie vreo doi ani, in timpul programului, sa merg in delegatii fictive la diverse institutii pentru a cunoaste orasul si oamenii…La Opera n-am prea avut motive, dar nici timp sa merg…Noaptea in parcul Operei se adunau homosexualii…Ii legitima securitatea si-i facea informatori…

  7. Adrian SM said

    Văd că ai vecini” de vecini”, ca să folosesc o expresie de jargon manelist… 🙂 Aş fi foarte mândru de asta.Mai bine decât Florin Salam sau Parizer,Guţă,Bahmu şi alte asemenea vedete demne de ăia de l-au votat pe actualul locatar de la Cotroceni.

  8. daurel said

    @Adrian SM. A fost o chestie de noroc, acum aproape 20 de ani…ca sa nu zic inspiratie…Am dat apartamentul confortabil de la bloc, pe o casa darapanata, parasita…Vedetele si-au fcut case noi, inclusiv d-ra Raicu…

  9. lucia said

    Ne-ati dat prea multe amanunte.Daca va treziti, cu noi in vizita? 🙂

  10. daurel said

    @Lucia.Zic ca nu-mi merge internetul si pleaca toti repede…

  11. lucia said

    Doamne,Doamne…cat sadism!

  12. cristian said

    e o strada cu statui ? 🙂

  13. daurel said

    @Cristian.Nu are loc pentru statui…poate in viitor…daca imi cumpara si-mi demoleaza casa!

  14. sebra said

    Deci trebuie să-ţi iei gândul că strada va purta vreodată numele tău 🙂

  15. daurel said

    @Sebra.De-o fi una, de-o fi alta…PS. nu sunt eu ultimul venit! Nici cu pluta…

  16. Paul Gabor said

    Daca securistii sunt cunoscuti… Pot sa-i denigrez numindu-i amatori?

  17. daurel said

    @Paul Gabor.Sunt securistii patrioti; probabil au si dovezi de revolutionari…

Lasă un răspuns

 
