Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Tot Banatu-i fruntea!

Posted by daurel pe 10 Octombrie 2009

N-am vrut sa titrez Nobel sau Herta Muller, deoarece au trecut doua zile, evenimentele nu mai sunt de prima pagina…
Inteleptii din juriul regal n-au ales dupa gusturile noastre, ci dupa criteriile lor. Cine plateste comanda muzica…
Oricum, eu ii cred. Vorba unui lucrator intors din Italia: daca am fi noi mai destepti, ar munci italienii pentru noi!
De data asta nordicii au premiat demnitatea omului simplu, curajul, atitudinea; atât  in   literatura, cât si in cazul lui Obama.
Am vazut-o azi pe d-na Muller intr-o  inregistrare din 2005  alãturi de d-na Mociornita, la o emisiune a nelipsitului  Stelian Tãnase. Era suparata pe autoritatile române, pe turnãtorii români din Banat, pe românii de la CNSAS, care nu-i comunica nominal cine a turnat-o la securitate.
Nu parea supãrata pe toti romanii; doar pe o buna (?) parte…
D-na Mociornita era parca mai intelegatoare cu turnatorii români; stie ca unii ii erau verisori…
Sunt curios ce va zice d-na Muller daca va afla ca au fost si turnãtori nemți…

14 Răspunsuri to “Tot Banatu-i fruntea!”

  1. cristian said

    fac parte dintre acei carora Muller nu le provoaca orgasm intelectual…
    poate sunt eu frigid, cine stie ?🙂

  2. rusnac said

    Au fost din pacate si securisti nemti, care ii citeau si ii cenzurau scrierile si care raportau cu supusenie autoritatilor despre „abaterile” grave descoperite…

  3. Zamfir POP said

    … şi Mehala-i capitala!

  4. daurel said

    @Cristian.Nu prea este pe partea asta…ESte o militanta…Un fel de Obama, dar cu pixul!

  5. daurel said

    @Rusnac. Or fi fost si securisti, dar ma refeream la cei din anturaj, la prieteni (fara ghilimele); CNSAS nu i-a dat inca lista cu cei ce au turnat-o…;deci este posibil sa aiba mari surprize…

  6. daurel said

    @Zamfir POP. Am aflat, pe net cuvantul…In dictionarele mele groase nu era…Cred ca Bucurestiul credea ca-i pune la punct pe banateni, ca pe ardeleni…

  7. mariusmioc said

    Între timp, dosarul de secu al Hertei a ieşit la iveală.

    Analize literare securiste despre Herta Muller

    “Acţiunea de compromitere şi ripostă împotriva pretinşilor scriitori, originari din Timişoara, William Totok, Richard Wagner şi Herta Muller”

  8. daurel said

    @Mariusmioc.Multumesc.Ii ducea mintea pe securisti; ma surprinde cu ce-si pierdeau vremea ofiterii…

  9. nu stiu daca in Germania, Polonia, sau Ungaria subiectele astea sunt epuizate, dar sunt sigur ca la noi or sa fie de prima pagina si peste o suta de ani !

  10. cristian said

    am citit si eu, intre timp, ce a spus Goma…
    ii cam dau dreptate…

  11. sandubradea said

    Recent STELIAN TANASE le-a prezentat punindu-le alaturi pe Dna Muller si Dna Mociornita la o ora tarzie //dupa ora 11 // probabil urmarindu-se sa nu fie cunoscute. In schimb pe toate canalele avem parte de exemlare ce nu au ce cauta pe ecran.Chiar azi am mai aflat din nou date cunoscute despre cel ce s-a numit gen. plesita. care a beneficiat de o pensie de 1500 de euro iar cei care au suferit din cauza lui 150 de euro. Aceasta chiar este democratie originala. Sandu

  12. daurel said

    @Sandu Bradea. Ultima data ziceam sa te uiti la meciuri…Dupa meciul cu Serbia nu cred ca mai este o solutie…Politica este mai distractiva!

  13. Andi said

    Lucrez in presa culturala, am scris despre H.M., am facut in reviste si chiar pe blog un mic lobby dupa nominalizarea de anul trecut, insa tot am fost surprinsa de Nobelul luat. In sfarsit, dupa 3 nominalizari…
    Sa speram ca urmeaza Cartarescu. 🙂
    Dar, tot Banatul va fi fruncea!😀

  14. daurel said

    @Andi. Da, FRUNCEA! Ca nu sunt banatean , nu e o scuza!

Lasă un răspuns

 
