Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Zeama bordeleza

Posted by daurel pe 28 Iulie 2009

A inceput un atac de mana pe vita de vie si pe rosii. Pe rosiile vecinilor; eu nu am decat bolti de vie.
Mana nu apare in fiecare an, asa ca am pierdut reteta si nu mai stiu nici unde am ascuns piatra vânãta.
Am discutat cu vreo cinci tarani din piata si cu alti vreo zece la o crâsma dintr-un sat unde mai vietuiesc cativa fosti legumicultori.
Am deja 5 retete de preparare a solutiei de stropit si cateva variante privind momentul potrivit pentru aplicare.
In plus, am sfatul dat de cativa vanzatori din piata: sa caut pe internet.
Sfatuitorii mei au, totusi, ceva in comun:
1. deja, nu mai merita sa ma agit, trebuia un tratament preventiv;
2. sa-si vada orasenii de cainii si pisicile lor si sa nu sa bage in treburi complicate .
Imi convin ambele.

4 Răspunsuri to “Zeama bordeleza”

  1. Andi said

    Si nu mai putem salva vita si rosiile???? 🙂

  2. Andi said

    O solutie trebuie sa existe……………………..

  3. daurel said

    @Andi. Trebuiau stropite preventiv. Taranii nu se sperie, sunt fatalisti…

  4. Florin said

    O piatra vanata de calitate se poate comanda de pe http://www.e-chimicale.ro/sulfat-de-cupru-vrac/sulfat-de-cupru . Eu de pe site-ul acesta comand. Este o piatra vanata cum nu prea gasesti in magazine.

Lasă un răspuns

 
