Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mai bine nu stiam

Posted by daurel pe 21 Iulie 2009

Am discutat cu putin timp in urma cu un tânãr, bãiatul unor cunostinte. Tânãrul este functionar public, cu salariu mic si sporuri multe. Stiind cã a lucrat in timpul studiilor, l-am intrebat cum s-a descurcat, daca i-a fost greu cu pregatirea examenelor…
Vorbe de discutii conventionale…
Mi-a rãspuns, putin surprins: „Ce,  parca nu stiti?  Aveti doua fiice licentiate!  Tata si mama s-au ocupat de facultate, ei stiau ce diplome si specializari imi trebuie ca sã rãman pe post si sa fiu acum avansat!  Nu v-au spus ? 
Nu-mi spusesera. Cred ca pãrintii lui stiau ca nu procedeaza bine, deci mai exista rusine in Romania…Sau mi se pare mie?

6 răspunsuri to “Mai bine nu stiam”

  1. Cenanca said

    Tocmai ce v-am criticat ca astazi nu a-ti postat nimic!!!
    Si eu sunt parinte care a avut concomitent 2 studenti(5 ani).Fata la Medicina,baiatul la Politehnica.Imi amintesc cind a intrat si baiatul(el e mai mic),am multumit lui Dumnezeu si pe urma l-am intrebat:Doamne,oare cum o sa ne descurcam?
    Cind ai copii buni,eu zic ca te descurci usor.Asa a fost la noi.De facultate s-au ocupat ei,noi am mers doar cind au terminat.Si de loc de munca ,tot ei s-au ocupat…
    Iar rusinea?o mai fi,pe ici,pe colo,prin punctele esentiale…..

  2. daurel said

    @Cenanca. Au fost cumparate zeci de mii de diplome si masterate, inclusiv de medici. Acesti „licentiati” au devenit functionari publici, un pericol platit din banii cetatenilor!

  3. Cenanca said

    Am citit ziarele si mi-am dat seama (m-am prins adica) la ce v-ati referit foarte subtil!!!
    E jale!!Si cind te gindesti ca cei care intr-adevar au tras pe brinci nu au posturi pentru ca mama sau tata nu sunt MARI!
    Eu totusi sper ca se v-a face ceva macar in acest sens,ca-n celelalte n sesnsuri….

  4. daurel said

    @Cenanca.Da, n-am vrut sa fac gafe, am reusit sa fiu subtil; se pare ca sunt majoritari tinerii cu diplome obtinute cam… prea la fara frecventa…Acum cateva zile tocmai recomandam „Sa nu comentezi despre funie” (postare)

  5. Buna dimineata!Baiatul meu cel mare a terminat acum doi ani facultatea si lucreaza.Nu prea am avut posibilitatea sa-l ajutam si a fost nevoit sa se descurce.
    Avem noroc cu copiii nostri buni.Sanatate tuturor si tot binele din lume!

  6. daurel said

    @Supravietuitor.Multumesc. Sa aveti bucurii zi de zi!

Lasă un răspuns

 
