Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

„Nu incerc sa aflu raspunsurile,…

Posted by daurel pe 21 Aprilie 2009

…as dori sa inteleg intrebarile”  a  spus Confucius acum 2500 de ani. Am gasit cugetarea in ziarul  „Evenimentul zilei”, in una din zilele cand nu publica d-nii Cartarescu sau Patapievici, care continua sa ma dezamageasca; in acele zile, nu-mi ticneste nici de cugetarea de la pag. 4, si-mi pare rau si dupa bani. Daca si romanele acestor scriitori sunt atat de stufoase, ma apuc si eu de literatura!  Sa revenim la titlu. Se spunea, candva, ca  in  arhitectura, tehnica si tehnologie, o tema de proiectare si un caiet de sarcini clare  rezolva, cel putin, jumatate din problema. Deci chinezul are dreptate: daca stim ce asteapta beneficiarii nostrii ( in cazul de fata, cititorii de bloguri) vom ataca teme in stare sa bage in faliment televiziunile!. Veti spune ca nu sunt decat 7 milioane de consumatori de internet; va raspund: restul nu conteaza. Nici pentru televiziuni!

2 răspunsuri to “„Nu incerc sa aflu raspunsurile,…”

  1. Un vizitator de pe blogul roscatei mele preferate care a intrat aici si nu a comentat sunt eu.. C’est moi.. Ca sa stii, ca de multe ori operez si curat, fara zgomot, cand ma furisez pe blogurile altora.. 🙂 OK, toate cele bune!

  2. daurel said

    @ Ion Dascalu, sunt onorat! Voiam sa-i sugerez doamnei Crina sa ma treaca pe Blogrol; daca nu pt. talent, cel putin pt. faptul ca avem acelasi nume de familie

Lasă un răspuns

 
